torstai 28. marraskuuta 2013

Kuvia ja kuulumisia viime päiviltä

                                                  Kepan aamuvenyttelyt
 
Mulla on nyt alkanut pyörimään lyhennetty työviikko, joten ollaan lenkkeilty kaikkien kolmen kanssa vuorotellen päiväsaikaan, sekä eilen että tänään. Tänään törmättiin naapureihin, jotka olivat sauvakävelyllä Oksin kanssa. Oksi oli intopiukeana kun huomasi, että täällähän on muitakin kuin me. Hienosti poika meni ohi, oli tosin lyhyellä hihnalla. Totesin naapurille ohi mennessämme, että täällä päässä asuu nuoruus ja tyhmyys. Johon naapuri sanoi että hienostihan se menee.
 
 Alla oleva kuvasarja on pakko laittaa, vaikka kuvat ovatkin epäselviä. Kuvasarja kuvaa niin hyvin Oksia. Vauhti alla olevassa kuvassa on aikamoinen.
 
                                                           Oksi pupuna

 
                                                       "hei, mä lennän"

                                                  Aamuhepuleilla pihalla
 
"hei Kepa, juoksetko sä mun kanssa kun Arco ei enää viitti?"
 
"rupes janottaa ihan kesken kaiken"
 
                                 "kuulepa nyt Oksi, ei keski-ikäsiet jaksa riehua suuna päänä, annas kun kirputan sua vähän täältä korvanjuuresta"
 
                                                       "mihin sä Arco meet, mä tulen kanssa"
 
                       "hei, mä en löydä mitään, ootteks te löytännyt jotain, vaikka syötävää?"


Lenkkeilyn lisäksi on tehty keittiöhöppää ja huollettu turkkeja. Taidan pesaista koko poppoon kun vaan menis säät pakkasen puolelle ja pysyis kuivana toi pihamaa. Arcolle olen suunitellut hierontakuuria.
 
 Ostin koirille uudet keraamiset kupit. Tarkoituksella pienemmät kuin niillä aiemmin oli. On se kumma, että ruokaa ei osaa annostella samaa määrää isompaan ja pienempään kuppiin.
 
Tmi. Oksin Kotiapu, mottona "olen siellä missä tarvitaan ja vauhdilla", vahtii keiton kiehumista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti